Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J10i18ř88í 33K46m55e55n16t

10. 1. 2022 2:45

Čína jde na "redukci produkce CO2" mnohem rafinovaněji než zbytek světa, jen se o tom moc nemluví. Sice spaluje uhlí, protože zatím nemá dost jaderných elektráren ale zároveň mění pouště na lesy a sází ročně víc stromů než zbytek světa dohromady. Chce mít zalesněnou čtvrtinu plochy. EU zase vykupuje palmový olej pěstovaný na místěch bývalých deštných pralesů, ze kterých kupuje i dřevní štěpku a vozí si ji loděmi spalujícími mazut...

https://jirikment.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=780691

0 0
možnosti

podle mne nová "Dovolená s Andělem", jen mnohem víc pitomoučká a především úpadkové herecké výkony

0 0
možnosti

J30a81n 41R42á57ž

4. 1. 2022 14:07

Film jsem viděl a výsledný dojem byl děsivý, jak přesně zobrazuje dnešní dobu.

1 0
možnosti
Foto

J50a92n 62Š49i40k

4. 1. 2022 12:47

Ono je to úplně jedno. Protože každý z jednoho či druhého tábora převezme poselství filmu a přetvoří v poselství své. Hlavně my Češi jsme v tom mistři nad mistry :-)

1 0
možnosti
Foto

Film jsem viděl a výborně jsem se u něho bavil přestože to celé je spíš k pláči...

1 0
možnosti

já se právě tím, jak reálně vypovídá o dnešní společnosti moc nebavila, až na úplném konci ;-)

1 0
možnosti

V souvislosti s filmem mně žádná klimatická katastrofa nenapadla. Největší katastrofou ve filmu je vláda prezentovaná šílenou prezidentkou a stejně tak šílená media a internet - a lidé slepě poslouchající (ovce). Bohužel, nevidím příliš velký rozdíl mezi filmem a realitou. U nás a možná ani v jiných zemích Evropy nelze věřit vládám ani médiím. V tomto směru film nebyl fikcí a to je na tom to nejděsivější. Klimaticky aktivistický apel jsem v tom filmu neviděla.

6 0
možnosti
  • Počet článků 118
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1801x
Svět kolem nás běží a já běžím s ním, občas je ale třeba se zastavit a dát si pauzu. Třeba na čtení.

Seznam rubrik