Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nadutá hlava pane Peterko to lépe vystihuje Vás.Máte asi pocit, že máte patent na rozum.Každý ale nemá černobílé vidění jako Vy.Zkuste se občas chovat kultivovaně a ne urážet někoho kdo bude mít o proti Vám asi větší rozhled.Uvědomte si ,že není žádný zločin mít jiný názor,než ten váš ,,osvícený".Rv

0 0
možnosti

Někdo vás nutí se na to koukat?

1 0
možnosti
Foto

S tou magnetickou rezonancí bych byl opatrný, aby nedošlo k explozi a tím pádem ke zklamání jisté části diváctva. Magnetické vlny ve vakuu či sypkých materiálech dokáží udělat pěknou paseku.

2 0
možnosti
Foto

To individuum na TV Burrandov nelze slušně okomentovat. To i Voloďka Železný (TV Nova - dávno) byl proti němu král.

2 1
možnosti

Jednou jsem tam koukl - s Horáčkem. Všude velké nápisy se jménem Jarosla:-)va Soukupa. Hned mne napadlo české přísloví "Jména Hloupých na všech sloupích".

4 0
možnosti

Nadutá hlava na šest si notuje s nadutou hlavou na pět. :-)

4 2
možnosti

To co máte v uchu je náušnice nebo sluchátka, do kterých Vám nějaká výzvědná služba referuje?

2 3
možnosti

Říkejte si co chcete, mně se ten pán líbí. Nemá strach.

2 6
možnosti

Zajimalo me, o kom bude blog, tak jsem nakoukl. Za sebe musim rici, ze sledovat program TV Barrandov jsem prestal asi co skoncilo vecerni vysilani pro deti (tehdy jsem s detmi koukal na Mrnousky), uz si ani nevzpomenu, jak to meli pojmenovane. S producirovanim pana Soukupa se ta stanice stala nekoukatelnou, proste je v nabidce jen pro to, aby pres ni clovek prejel pri +/- klikani. V ramci zachovani vlastniho dusevniho zdravi.

12 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS